Landet dit vasterlanska kvinnor aker for att forlora allt hopp...

I Thailand, har finns det allt sager de. Och visst det finns mycket. Det saknas dock nagot ganska betydelsefullt for vasterlanska singelkvinnor i sina senare 20. Dvs man av typen normala,  smarta, snygga och utan personlighetsstorningar. Detta kan val inte komma som en chock for dig sager ni nu och jag ar villig att halla med om att jag var inforstadd med att utbudet for en 27arig vasterlansk kvinna som inte ar attraherad av asiatiska man inte skulle vara sa stort. Det jag daremot inte var beredd pa var det totala hopploshet som skulle infinna sig i motet med de vasterlanska man som befinner sig i detta land. Kanske aven detta ar nagot som jag borde varit forberedd pa med tanke pa att de flesta vasterlanska man aker till Thailand for Thaikvinnorna. De ar darfor inte intresserad av en blek,  60 kilos kvinna med asikter om det mesta. De ar intresserade av unga, natta, sota, beundrande Thailanskor som sager gulliga saker till dem. Ointresset ar dock omsesidigt eftersom jag inte heller ar sa intresserad av overviktiga, skalliga 40 plusare som flytt sitt land pga ett kriminellt forflutet.
Sa onska mig lycka till nu nar turistsasongen gar mot sitt slut, for da finns det inte ens 20ariga backpackers att vila ogonen pa. Life goes on och singelstatusen verkar sta skriven i sten. Hoppet ar ute och Thailand tog det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0