Kar?

Det hander nar  man minst anar det sager dom. Sakert, sakert sager jag som har vantat  i snart 5 ar pa att fa pirr i magen och svettiga handflator.  Ja, men sa helt plotsligt sa hander det, hjartat slar lite fortare och jag  kan inte slita blicken fran honom. Det ar nastan lite komiskt med tanke pa mitt forra inlagg att  detta hander mig samma kvall. Han ar faktiskt nastan precis som min harliga trearing men betydligt mer manlig vilket jag ar oerhort tacksam for. Men det finns ju alltid ett men, speciellt i min positiva varld. Jag flyttade igar, nastan 70 mil ifran honom. Sa dar far jag igen for allt elakt jag gjort i mitt liv.  Det enda som jag kan gladja mig med ar att det ar narmare nu an om han hade varit i Australien (aussie kille) och jag i Sverige.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh va roligt!! Grattis eller vad man ska säga!

2008-02-23 @ 01:11:08
URL: http://pannkakstarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0