Postergirls med vackra stammor

image7

Jo da sa att nu ar man Sarasas kandis. I morse mottes vi av att Rebecca avancerat fran brochyrbild till affish. Pa en stor affich sitter Rebecca leende med en Thailansk unge i knat. En unge som hon off the record aldrig sett fore fototillfallet men det spelar ju ingen roll sa lange som hon ar blond och ler. Senare samma dag fick vi sitta tillsammans med tva man fran lokala radiokanalen i Chiang Mai och spela in reklamjinglar. Vice direktoren sa att det var viktigt att det var native speakers som var skolans rost utat. Min native Swinglish gjorde sig tydligen utmarkt i Thailansk radio.  "Great Future Starts at Sarasas Affiliated Schools"  Hur uttalas egentligen Affiliated? Inte vet jag sa jag svangde till med nat men alla var glada och nojda. Vi vantar nu med spanning pa bilderna fran gardagens photoshoot. Rebeccas fantastiska pianospelande kommer bli vida kant over Thailand men  jag ikladd haxhatt, ja det vet jag inte vad de ska gora med.

Kommentarer
Postat av: camilla

hahaha...oslagbart!

2008-03-01 @ 19:30:45
Postat av: Carl

Ni kommer antagligen bli superkändisar över en natt och få massa thaigroupisar som ihärdigt kommer att avguda varje del av era kroppar!

2008-03-02 @ 11:03:43
Postat av: Hanna

Du med häxhatt känns lika självklart som... Håkan Hellström i sjömanskostym. Eller Ebbot i kaftan. Eller jag i... snus.

2008-03-03 @ 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0