Bajsprat!

Varför tror folk att det är helt ok att prata bajs högt och ljudligt?  Jag vill inte veta om folks magproblem, jag har nog med mina egna. Känner de att det känns bättre om de får dela med sig om sina diarréer och icke verkande imodium? När jag frågar hur någon mår förväntar jag mig inte svaret. Inte så bra jag har diarré. Jag vill inte veta! Vad hände med - Jag är lite hängig idag.  Jag är heller inte intresserad av hur många gånger vederbörande har varit på toaletten och när jag några dagar senare frågar om han/hon är helt återställd (detta bara för att vara artig) vill jag inte höra att avföringen fortfarande ser lite "funny " ut. 


Detta är ett stort problem för mig som tom börjat påverka mig fysiskt. Man kan säga att det blir som en ond spiral. Kollegornas bajsberättelser skapar bacillskräck som i sin tur leder till toalettfobi som framkallar att jag själv får egna magproblem. Fast lite hårdare sådana kan man säga.


Kommentarer
Postat av: Carl

Skitsnack Karro!
Bajs och prutt är nog de roligaste och mest intressanta samtaltsämnena som finns!
Sen är det väl inte så konstigt att folk pratar skit i ett land där man får magåkommor lite hipp som happ?

2008-05-18 @ 19:34:21
Postat av: Malin

Grattis på namnsdagen! kram

2008-05-19 @ 17:05:17
URL: http://mig.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag håller med Carl!!Det är ju jättekul.Hallå..när blev du så pryd:-)

2008-05-19 @ 18:57:22
Postat av: K

Tack Malin! Det var inte daligt att du uppmarksamma det. Tack Tack

2008-05-21 @ 04:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0