Aldrig mer ett monster!

Nagot underbart har hant. Det finns en herpesmedicin som kan fa bort dessa hemska blasor foralltid. I Sverige kostar den runt 6000 och det ar ju inte 100% sakert. Jag har verkligen overvagt  att kopa den. .Men det ar ju mycket pengar och jag ar ju ratt fattig.. och tank om det inte funkar. Men nu har jag hittat denna medicin har i Thailand  for endast 250 spann. Lyckan ar fullstandig!
Tank resten av livet utan att se ut som ett monster emellanat. Ingen mer angest, grat och tandagnissel. Mitt liv kommer att bli perfekt, eller iaf nastan...

Kommentarer
Postat av: Madde

Munsår är skitjobbigt... Kommer alltid när man minst vill ha dem Morr



Ha en bra dag!!!

2008-07-10 @ 07:51:00
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Emma

man ser..vad skönt! VAd heter medicinen?

2008-07-10 @ 07:52:42
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emma! Den heter Valtrex. Och den har funkat pa min vaninna och forhoppningsvis pa mig.

2008-07-11 @ 05:18:55
Postat av: Hanna

Vad grymt!! Jag antar att du bunkrar upp.

2008-07-14 @ 09:52:34
URL: http://vf.se/hanna
Postat av: K

Jag hoppas att jag inte behover det, utan att det hjalper pa forsta forsoket. men visst jag bunkrar upp och saljer dyrt hemma i Sverige. Ah smarta Karolina, det kanske ar det jag ska gora for att tjana pengar. leva pa andras olycka. Jag kan salja det for sisadar 3000. det ar ju iaf halva priset. Vad tror du?

2008-07-14 @ 10:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0