I eftermiddag aker jag. Singapore nasta!!!!



Sa har glad var jag forsta gangen jag var i Singapore och jag har inga tvivel om att jag kommer vara annu gladare denna gang. For det forsta ska jag stanna mycket langre  och for det andra utlovas massa roliga aktiviteter och jag som bara hade varit nojd med att strosa runt och njuta av civilizationen. Ocksa dricka ett gang Cosmopolitan saklart!  (For jag ar ju fortfarande i asien sa jag litar inte pa att vinet gar att dricka.)  Vi ses nasta vecka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att höra att du har det bra! Vi saknar dig här hemma och hoppas på att vi kan följa med Torsten och Lena för att hälsa på dig! Många Kramar Zandra & Johan

2008-08-10 @ 17:37:46
Postat av: K

JAAAAAA!, ni maste komma! Saknar er massor

2008-08-14 @ 07:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0