Spikrak stig



Livet tar ibland de mest konstiga vägar och just nu är jag ute på en stig som jag verkar alldeles för bra för att vara sann. Den dök upp helt oannonserad som från ingenstans och nu tycks alla skyltar peka i samma riktning. Följ stigen, en stig som går helt spikrakt utan några som helst konstigheter, allt bara flyter på och är helt fantastiskt. Allt är så bra, så roligt, så utöver det vanliga. Det är så helt utan hinder och problem så att jag nästan börjar fundera på om det verkligen är så bra som det ser ut. Motsägelsefullt nog känns ändå all denna perfektion så naturligt, som att det är precis så här det ska va. Som att jag hela tiden varit förberedd på att gå denna stig och nu är den här. Det är så här jag ska leva.


Långhelgen tillbringades helt fullt ut på denna stig och denna gång ledde stigen till en Malaysisk ö med underbart vatten, vita stränder och massor av paraply drinkar.

Karolina = mycket nöjd.


Kommentarer
Postat av: C

Jag tror du har fångat den där fjärilen nu.....kan jag få låna din håv....?

2008-07-21 @ 14:55:31
Postat av: K

Jag lanar gladeligen ut den. Men du vet det ar ratt latt att vingarna ramlar av fjarilen nar man val har fatt den i haven. Det marks...

2008-07-21 @ 15:09:09
Postat av: C

förresten, hur kan du INTE tycka att "2 days in paris" är tokigt bra!?!?! Jag såg den precis igen och den har utan tvekan oscarpotential!!

Sov gott min blonda skönhet

2008-07-21 @ 22:32:20
Postat av: Hanna

Uu, jag gillade den inte heller Karo. Stereotyp.



2008-07-22 @ 09:03:28
URL: http://vf.se/hanna
Postat av: K

Jag tycker fortfarande att den ar urdalig. Aven om jag inte sett den igen. Ser nastan inga filmer tva ganger och definitivt inte om jag tyckte de var daliga redan forsta gangen.

2008-07-22 @ 11:49:21
Postat av: C

ok, nu tror jag vi måste klargöra begreppet "stereotyp" Hanna! Betydelse ungefär som "kliche" eller "vanligt förekommande". Används med fördel för att kategorisera filmer som Die hard, snuten i hollywood eller james bond. Inte lysande filmer som är så bra att man inte kan sluta förundras över dess förträfflighet!

Basta!

2008-07-22 @ 17:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0