Underbara kommentarer

Mina ungar ar helt fantastiska och de sager sa mycket kul. Jag har nagra riktiga guldkorn som far mig att skratta flera ganger om dagen. En flicka i min arskurs 5 ar minst sagt speciell och hon sager de mest underhallande saker. Hon ar helt omedveten om vad som ar passande att saga till andra manniskor vilket gor henne annu mer intressant och rolig. Senaste tiden har hon hojt mitt sjalvfortroende maximalt. 

-Teacher Karolina, why do you have fur on your arms?

  Vad svarar man? Jag bara skrattade och sa att jag vet inte, jag ar nog fodd san, ja med mycke harvaxt alltsa.

Hon svarade da helt spontant  och med ett leende pa lapparna.

- I think it's disgusting

I dag gav hon mig ytterligare en komplimang.

-My brother thinks you look like our grandma.
 Jag svarade:
 - oh and how old is she? 
- 71 

Ja, barn ar farligt arliga. Kanske skulle borja vaxa armarna och overvaga ett ansiktslyft. 

Men det ar det har som gor jobbet sa fantastiskt roligt, kontakten med ungarna och nar samma tjej sager till mig:

-Teacher Karolina, I think you are the kindest person in the whole world.

och nar en annan elev skriver i sin workbook. I love Mr Karolina

Ja, da ar det sa hjartat bloder. Underbara, underbara ungar! Hur ska det ga nar jag ska lamna dem? 

Kommentarer
Postat av: C

Hahahaha!!!

2008-07-12 @ 10:41:35
Postat av: Hanna

Men vad söt!

2008-07-14 @ 09:51:31
URL: http://vf.se/hanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0