Efter solsken kommer regn men det kan vara vart det!

Efter regn kommer solsken, men då måste det ju även vara så att efter solsken kommer regn. Och jag hade en massa solsken förra helgen så det är väl inte undra på att regnet nu vräker ner och jag har legat däckad i feber hela veckan med ansiktet fullt i herpes. För det ska ju vara rättvist fördelat eller hur? Och med tanke på vilket grym helg jag hade så kanske jag tom förtjänar lite herpes, även om det är nog ungefär det västa jag kan tänka mig. Så där ser ni nivån på helgen om jag tom kan stå ut med herpes för att jämna ut lite.


Helgen alltså: Jag och en charmig man som vet precis hur man uppvaktar en kvinna (vilket är oerhört ovanligt nuförtiden, eller vad säger ni tjejer?) på ett fint hotell men privat pool, champagne, underbart väder och massa vin. Kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Kan knappast bli bättre! :)

Hoppas du mår bättre snart iallafall!

2008-06-27 @ 05:36:17
URL: http://enterthecircus.blogg.se/
Postat av: Anonym

du førtjænar uppvaktningen kæraste karolina! och jag ær helt øvertygad om att din herpes knappt syns mer æn en av mina fræknar... dags før jobb! blir mkt av den varan hær...

saknar dig!

2008-06-27 @ 14:34:14
Postat av: Hanna

Du förtjänar bara solsken såklart.

2008-06-27 @ 18:34:17
URL: http://vf.se/hanna
Postat av: C

Vad hände med originaliteten?

Jag tyckte att den signerade boken av Karin (?) va way mycket grymmare än brat-varianten med skumpa, pool och massa vino....

Skärpning!

2008-07-01 @ 19:46:35
Postat av: K

Mina krav kanske inte ar sa hoga som du trott. jag ar mycket nojd med skumpa och pool. men jag kan halla med om att de dar bockerna av Linda Skugge var riktigt bra. men det ar val bara att konstatera att jag ar en ytlig javel.

2008-07-02 @ 04:43:03
Postat av: C

ja, fast å andra sidan en jäkligt söt, vacker och intellektuell sådan.....

2008-07-02 @ 19:16:03
Postat av: Anonym

Tack Carl, du ar for snall du!

2008-07-04 @ 09:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0