Dagens roliga...

Apropå mitt bajstema och med tanke på att mina vänner (iaf Jenny och Carl) tycks uppskatta den sortens humor vill jag härmed dela med mig av dagens roligaste händelse. Och på så sätt också understryka att jag inte på något sätt blivit pryd utan bara fått en överdos av frispråkighet.


Så till dagens roliga. Min kollega Clive satt idag i godan ro på toaletten och gjorde nummer två när en liten grade one elev dök upp från ovan. Ja, hans lilla ben kom helt plötsligt över ovankanten på toalettbåset och han tog bokstavligen Clive med byxorna nere. Stackars Clive visste inte vad hans skulle göra. Han satt ju onekligen i en sits när han inte kunde ställa sig upp och visa pojken var skåpet skulle stå utan att också blotta sitt eget skafferi. Han lyckades dock genom sin röststyrka och en hel del ilska skrämma i väg pojken som väl på andra sidan väggen försvarade sig med. Jag kunde väl inte veta att du satt där!

Stackars lilla Alex var bara uttråkad och hade en massa överskottsenergi. Att han skulle ha sådan otur att hans lärare gjorde sina behov vid samma tillfälle som han övade sina klätterkonster det kunde han väl aldrig ana. Nu sitter han i lärarrummet med ett mycket sorgset ansiktsuttryck och sonar sina synder genom att skriva: "I must not play in the toilet" om och om igen.

Stackars lilla Alex, han kunde ju faktiskt inte veta...  


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi

2008-05-22 @ 16:48:13
URL: http://pannkakstarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0