Från Barbie till Margaret Thatcher

När Clive var så där full i söndags så berätta han att Anthony som jobbade med oss under sommarskolan (men fick sparken sen) hade sagt att han tyckte jag var arrogant and ignorant. Ja, jag visste ju att vi inte hyste några varmare känslor för varandra men ignorant... det är dock inget jag bryr mig nämnvärt om eftersom Antony själv är den mest arroganta människa jag träffat och det var ju faktiskt han som fick sparken. Emellertid hade han även enligt Clive kallat mig för Margaret Thatcher. Jag blev först aningen överrumplad men när jag tänkt på det en stund är jag inte helt ledsen över den liknelsen.  Jag vet ju att det verkligen inte var någon komplimang från Antonys sida utan snarare det motsatta men ändå "The iron lady" är inte ju helt fel att va? Jag kan tycka att det är rätt coolt.  Kan detta betyda att han egentligen hyste ganska stor respekt för mig?  Så under min vistelse här i Thailand har jag blivit kallad allt från Barbie till Margaret Thatcher. Inte illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0