Lost and found

Telefonen är återfunnen. Jag ringde den enträget hela dagen och tillslut var det någon som svarade. Det visade sig att jag glömt den i en klädaffär när jag och Becca var där och provade kläder. Så jag åkte dit efter jobbet idag och fick tillbaka den. Becca hävdar att turen alltid är med mig. Jag är nog villig att hålla med. Jag vet inte hur många gånger jag har tappat bort eller glömt saker och sedan fått tillbaka dem. För några månader sedan glömde jag min plånbok på ett café. När vi var på väg därifrån kom servitrisen springande efter oss med plånboken i högsta hugg. Jag hade inte ens hunnit inse att den var borta. Hemma i Karlstad gick jag en gång ifrån min cykel olåst mitt på torget. När jag flera timmar senare kom på att jag att jag helt glömt av cykeln stod den där precis som jag lämnat den. Ensam mitt på stora torget. Ja, jag har nog en väldans tur!

Mitt munsår är också i stort sett borta, på en dag! Helt otroligt. Och förkylningen ja den är inte heller så farlig längre. Se saker och ting vänder och ibland går det fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0