White teeth




Jag vill forandra mig. Tatuering ar inget alternativ da jag anser att Karolina och tatuering inte ar en bra kombination. Det skulle bara se lojligt ut. Helst av allt skulle jag vilja farga haret. Just nu ser mitt har ut som blekt svinto. For thailandska harfrisorer existerar inte slingor. Vill man som blond fixa till haret lite sa ar det blekning som galler. That's it.  Jag har fatt nog av blekning. No more. Istallet langar jag efter att fa tillbaka den dar rodablonda tonen i mitt har.  Men det ar ju omojligt sa i min desperation blekte jag tanderna istallet. Vitt har, vita tander.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker du ska passa på att prova brunt hår, tror det skulle passa dig alldeles utmärkt.

2008-09-26 @ 11:46:49
Postat av: K

ja, jag funderar faktiskt pa det.

2008-09-29 @ 08:10:55
Postat av: H

Neeeej! Inte brunt! Tänk på utväxten! Jag passar i brunt, du passar inte i brunt. Du ska ha rött. Smultronrött. En lätt lätt toning, mer rosa än orange. Lyssna på mamma nu. Mamma har varit med förr.

2008-09-29 @ 12:03:32
Postat av: K

Hur skulle jag INTE kunna lyssna pa mamma. Smultronrott far det bli, sa snart jag kan fa tag pa en riktig frisor, vilket nog inte kommer intraffa i detta land.

2008-09-30 @ 08:05:00
Postat av: H

Duktig flicka.

2008-09-30 @ 10:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0