Kara vanner!

Jag vet att ni laser mig.! Ja, jag ser  faktiskt  att det ar ett helt gang som laser min blogg varje dag, vilket jag saklart ar valdigt glad for. Det ar kul att ni ar intresserade av mitt babbel. Dock undrar jag varfor kommentarerna ar sa fa?  Ni vet, har ar jag i frammande land langt ifran nara och kara.  Jag uppskattar varje litet levnadstecken fran er dar hemma.  Det blir ju en aning isolerat har sa input fran "verkligheten" ar valbehovligt. Annars tror jag jag blir galen! Ibland undrar jag om tankarna jag har ar sunda eller om de bara skapas i denna galna miljo.  Ni vet saknaden efter manniskor som ar som jag ar stor. Sa Stort Tack till er som kommenterar men aven er som mailar, smsar och ringer. Det betyder mycket for mig. Ni forgyller min tillvaro. Och ar jag ute pa hal is och ni undrar vad jag haller pa med sag till mig, snalla. Denna markliga tillvaro skakar om aven mitt trygga svenska hjarta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok min vackra, du ska veta att jag har ångest alla de gånger jag inte hinner lägga kommentarer till dina sköna inlägg och jag förstår mer än väl otillfredställelsen med att inte få nån feedback!
Jag lovar att skärpa mig! Nu ska jag till slottsskogen å grilla lite!
Krims krams

2008-04-30 @ 16:50:35
Postat av: Hanna

Niklas igår: men vafan, är det du som ringt till Thailand för 160 spänn?? Hihi :) Jag vågar inte ringa på ett tag, kanske kan messa lite istället. (det är nämligen inte jag som betalar räkningar för tillfället :(

Du vet, man måste svara på kommentarerna också! Puss och kram

2008-04-30 @ 17:00:53
URL: http://vf.se/hanna
Postat av: K

Ok, du har sa ratt sa ratt! Jag lovar att svara pa kommentarerna.

Stackars Niklas! Vad har han gjort for att fortjana dyra telerakningar till Thailand. Men man kan ju se det som att det ar en investering i ditt valbefinnande. Men nasta gang far jag ringa dig istallet. Nu aker jag till Nepal. Hors nar jag kommer tillbaka.
Kram

2008-05-01 @ 13:18:02
Postat av: K

Jag antar att det ar du Carl som inte har skrivit ditt namn. Kan inte tanka mig nan annan som skriver pa samma satt. Hoppas du vander dig i angestplagor varje gang du valjer att inte kommentera!

2008-05-01 @ 13:20:55
Postat av: k

Och mitt valbefinnande for all del. men Niklas kanske inte tycker att det ar en lika god investering.

2008-05-01 @ 13:23:21
Postat av: Hanna

Jodå, han betalade snällt. Nu har du det så härligt på resan och är rädd om dig!!!

2008-05-01 @ 14:34:01
URL: http://vf.se/hanna
Postat av: Carlitos

Ja Karro det stämmer alldeles utmärkt! Det är jag!
Tänkte att vid det här laget borde du känna mig så väl att jag helt enkelt kan utelämna onödiga signaturer :)
Ha det grymt i Nepal och slarva inte bort dig själv!

/......

2008-05-01 @ 21:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0