Teacher Barbie

image3image2

Har  pa Sarasas ar man verkligen larare, ja aven om jag inte arbetar an sa tilltalas jag alltid som Teacher Karolina. Det kanns faktiskt ganska roligt att ha en riktig titel. Det kanns liksom som jobbet blir lite viktigare. Dock har bade eleverna och de andra lararna lite svart att uttala mitt namn. Jag vet inte om det ar uttalssvarigheterna eller faktumet att jag ar blond som har lett till att jag idag horde att vissa elever inte alls kallar mig  kallar mig for Teacher Karolina utan Teacher Barbie. Nu kanns det inte alls kanns lika professionellt. All yrkesstolthet och professionalitet forsvann sparlost. Kanske svavade de ivag pa ett rosa moln?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0