Kopior lamnar alltid en dalig eftersmak

Jag kopte  en Gucci bag igar...... Jag vet jag skams! Jag hade ju lovat mig sjalv. Inga fler daliga kopior. Om jag ska ha en kopia ska det iaf vara bra kvalitee men noden har ingen lag. Jag var verkligen tvungen att ha en weekendvaska eftersom mitt liv helt plotsligt innebar en massa weekends i Asien. Jag klagar inte!  Men detta nya lyxiga liv kraver ju  en vaska.

Eftersom jag bor i kopiornas land sa finns det inte sa mycket att valja pa. Utbudet ar kopior och da endast kopior, Anda tillbringade jag timmar pa stans faktiskt moderna och snygga shoppingcenter for att hitta en vaska, utan paklistrat marke ( som ramlar av efter en vecka). Men INTE, inte en enda vaska. Sa jag slutade pa nightmarket. SUR och snal. inte ska jag lagga massa pengar pa en dalig kopia. sa jag var en grym prutare. Trots ett ganska bra pris, inte jattenojd men ok sa har jag dock en dalig kansla i magen idag.
Det kanns inte riktigt bra. Jag har gatt emot mig sjalv igen, emot mina principer. Skarpning Karolina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0