And by the way you are still fat

Jag alskar nar ungarna ger mig sadana fina komplimanger, speciellt eftersom det  forra helgen var en kvinna utanfor Tesco som i all valmening gratulerade mig till bebisen jag ska ha.  Nick forsokte emellan skrattattackerna att slata over det med att Thailandare ar ju sa sma sjalva och de hangslebyxorna jag hade pa mig ar ju faktiskt sanna som gravida brukar ha. Nar jag sen ringde till Rebecca for att fa lite trost sa hon uppyftande.  Ibland star du pa ett satt som gora att du ser lite gravid ut.  Jag vet inte om det fick mig att ma sa mycket battre.

PS! Pa fragan om jag ar gravid ar svaret valdigt mycket nej.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Karolina jag tror aldrig du sett så bra ut som på bilden där du ser gravid ut. Önskar av hela mitt hjärta att jag får uppleva det, snygging.

2008-11-18 @ 17:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0