Tillbaka pa jobbet

Sa ar jag tillbaka efter en underbar semester. Bruna armar, stralande humor och ett glatt valkomnande av fantastiska elever.  Tva nya faranglarare och tio nya elever. Och sa klart den oundvikliga fragan. Hur lange blir du kvar Karolina? Jag  lovade att ge besked pa mandag. Egentligen vet jag ju redan. Jag ska ju sluta i mitten av november men jag kan inte forma mig sjalv att yttra orden. Det ar som att jag pa nat satt inte vill. Sarasas ar galet och det ar alltid massa trassel men jag har haft en fantastisk tid har och det ar svart att inse att det snart ar slut. Det finns redan en larare som kommer ersatta mig, jag har en flygbiljett hem. Nu galler det bara for mig att lamna in min avskedsansokan. Varfor ar det sa svart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0