Ladyboys

Idag ska jag på manikyr och pedikyr. Det brukar ta nästan två timmar. Men min nageltjej är så rolig att tiden går fort. Hon berättar om sitt Internetflirtande med faranger från hela världen och om hennes franska pojkvän. Saken är den att hon bara har varit tjej i några år, innan var hon kille. Alltså en av Thailands så välkända ladyboys. Can you tell?





Läste i tidningen häromdagen att de nu inför unisex toaletter på många high schools och universitet. Detta för att alla skolans ladyboys ska få sin egen toalett. De är inte accepterade på herrarnas och känner sig inte välkomna på damernas. På en av skolorna som artikeln handlade om var 40 % av eleverna ladyboys.


Vet ni att det bara kostar 20 dollar mer att göra ett könsbyte än att göra en bröstförstorning i Thailand?



Ladyboy show på Samui förra året.





Det ar ju sa man far komplex. Sa dar snygg ar inte jag och jag ar ju faktiskt fodd kvinna. orattvist!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart att vi ska fika när du kommer hem! Längtar redan! Hur långt är det kvar? Hinner du hem till glöggfest?

Kram

2008-10-06 @ 16:51:56
URL: http://pannkakstarta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, inte har man de brösten.Inte heller benen..hmm lite fuskigt.

2008-10-08 @ 21:51:14
Postat av: Anonym

Den var från lilla J glömde jag å säga..

2008-10-08 @ 21:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0