Ring Klantiga K

Ni som kanner mig vet ju att jag har vissa svarigheter med att halla reda pa mina prylar.  Senaste tiden har jag haft en otrolig tur  (eller röta som vi skulle saga i vamland) sa jag har fatt tillbaka alla mina forlorade agodelar. Men nagonstans tar ju turen slut.  Sa forra veckan nar jag var i ett extas av  att spendera mina surt forvarvade slantar och befann mig i ett omkladningsrum med 10 kjolar att prova sa foll telefonen ur min ficka och i golvet. oops! Den gick bokstavligen i tva delar och ar helt oanvandbar. Jag ma vara klantig men ganska konstruktiv sa jag gick raka vagen till narmaste telefonforsaljare och kopte mig en ny telefon. Ingen ide att sorja over spild mjolk.. Dock ar alla mina nummer forlorade. Trodde de fanns pa simkorten men inte. Sa kara vanner och bekanta vore fantastiskt om ni kunde smsa mig sa jag far tillbaka era nummer. Eller varfor inte busa till det lite och ringa!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur blev det med kjolen då?

2008-09-22 @ 19:08:45
Postat av: K

Ingen kjol, denna gang, ett par byxor istallet. Insag att med tanke pa att jag precis sytt upp en ny sa kanske byxor var ett battre drag. vet dock precis vilken jag ska kopa nar lonen kommer.

2008-09-23 @ 09:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0