Sa har kandes det igar!



Vissa dagar ar inte sarskilt upplyftande. Gardagen var en sadan. Jag vaknade genomforkyld, tappade bort min telefon pa eftermiddagen ( inte for att jag ar det minsta forvanad, ar mer forvanad att jag inte gjort det tidigare) och upptackte innan laggdags att jag fatt ett munsar. Harligt, sa bra verkade de dar fantastiska tabletterna som skulle gora att jag aldrig mer behovde se en herpes blasa i mitt liv. Men det var ju tur att jag betala 200 for dem i Thailand och inte 6000 i Sverige.

Kommentarer
Postat av: J

Å ändå så snygg!

2008-09-03 @ 20:05:57
Postat av: Mig

Fast ingen hade väl sagt att du ALDRIG skulle få en blåsa igen? :) Däremot försvinner blåsorna oerhört mycket snabbare, på typ ett dygn, plus att de kommer allt mer sällan.

Köp nu med hem till mig!

2008-09-04 @ 12:23:30
Postat av: K

Mig - Det dar med aldrig var val en onskedrom, men man maste ju fa dromma. och den gick bort pa ett dygn helt ratt. Jag kommer kopa ett helt lager. No worries!

2008-09-05 @ 05:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0