Träningstips

Förra veckan ville mina elever veta vad jag väger. När jag svarade berättade en av tjejerna att hennes mamma väger 10 kilo mindre och hon är 10 år äldre än mig. (Och hon är säkert 10 cm kortare tänkte jag för att inte alldeles tappa fattningen). Sedan gav de gulligt nog förslag på olika träningsformer som jag skulle kunna ägna mig åt. Swimming, running , go to the gym.

Lektionen efter hade de även synpunkter på att jag använder för lite smink. Teacher, I think you should have more makeup. Det känns skönt att mina elever är så engagerade i mitt utseende men det är ingenting jag tar någon notis om. Jag hade bara ögonskugga på mig på fredagens vinkväll (vilket inte har hänt sedan jag kom till Thailand) och sen ska jag börja gå på spinning med Clive denna veckan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0